Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

 Ha nem kaptál választ az esetleges kérdéseidre, kérlek nézd át az itt leírtakat, és ha még bármi kérdésed, kérésed lenne, írj nekünk üzenetet az info@yourpetbox.eu e-mail címre! Bátran, nyugodtan, mi minden kérdésedre minél hamarabb, örömmel válaszolunk! 

1. Visszatérő vásárló vagyok, de nem tudok belépni!

A webshopunk megújulása miatt a felhasználókhoz tartozó korábbi jelszavak (és rendelési adatok) elvesztek.
Kérlek használd az elfelejtett jelszó menüpontot az email címeddel.

2. Hogyan tudok rendelni?

A főoldalon kattints a Meglepetés doboz kutyusoknak, vagy Meglepetés doboz cicáknak feliratra, ezzel eljutsz a vásárlói felületre és ezzel el is indíthatod a vásárlási folyamatot.

A kattintás után eljutsz a választható dobozok oldalra. Itt kiválaszthatod, hogy melyik termékünkkel szeretnéd meglepni kedvencedet. A képre kattintva további információkhoz juthatsz. A terméket itt tudod majd beletenni a kosaradba. Előtte azonban van még pár teendő. Meglepetés doboz esetén ki kell választanod, hogy milyen felszereltségű dobozt szeretnél (alap, vagy extra), ezután kérlek válaszd ki, hogy van-e valamilyen allergiája kis kedvencednek, majd kíváncsiak leszünk még a kutyus, vagy cicus méretére és korára, amit szintén a legördülő menüből választhatsz ki. Ugyanez a teendőd Manna dobozunk és karácsonyi tematikus dobozunk esetén is, azonban ott csak egy méretben tudsz rendelni. Móka dobozunk esetén csak a kis kedvenced méretére és korára leszünk kíváncsiak. Ezek az információk azért fontosak nekünk, hogy meglepetés dobozotokat minél egyénre szabottabbá tudjuk varázsolni. Ezután máris a Kosárba tudod helyezni az általad kívánt boxot. A felugró ablakban kiválaszthatod, hogy tovább lépsz a kosárhoz, vagy tovább válogatsz.

Ha a kosárhoz lépsz, látni fogod a kiválasztott termék bruttó végösszegét, a választott mennyiséget és a várható szállítási költséget. A szállítási költség csak egy tájékoztató jellegű információ, a végleges összeg mindig attól függ, hogy melyik szállítási módot választod. Ezután a Tovább a pénztárba gombbal tudod folytatni a megrendelési folyamatot.

A következő oldalon kérjük, hogy kezdd el az adataid kitöltését, ha regisztráció nélkül szeretnél vásárolni, vagy jelentkezz be, a bejelentkezés gombra kattintva. A jobb oldalon a Rendelés összesítésénél megadhatod az esetleges kedvezmény kuponod számát is, de erre továbbkattintás után is lesz még lehetőséged. Amennyiben szeretnél hírlevelet kapni további akcióinkról és újdonságainkról, kérlek, pipáld ki a kis négyzetet. Kattints a Tovább a szállítási módokhoz gombra, itt tudod kiválasztani, hogy melyik szállító partnerünk juttassa el Hozzád a dobozt. Itt tájékoztatunk a szállítási költségekről is. Amennyiben a Packetát, GLS csomagpontot, MPL csomagautomatát, vagy MPL postapontot választod, itt szükséges kiválasztanod a Hozzád legközelebb eső átvevő pontot is, enélkül, nem tudsz továbblépni. Amennyiben a Házhozszállítást választod, kérjük add meg a pontos szállítási címedet, ahol át tudod venni a csomagodat. Ezek után kattints a Tovább a fizetési módokhoz gombra! 

Ezen a felületen kell megadnod fizetési módot. Jelenleg két fajta fizetési módra van lehetőség oldalunkon. A bankszámlára utalásra és az utánvétes fizetésre. A banki átutaláshoz szükséges adatokat itt is megtalálod, e-mailen is elküldjük Neked a számlával együtt. Az utánvétes fizetés plusz költségét (melyet a rendelés összegzésénél is feltüntetünk) a megrendelt dobozod árával együtt a futárnál, vagy az átvételi ponton fogsz fizetni. Miután kiválasztottad a számodra megfelelő fizetési módot, az oldal alján ellenőrizheted a Számlázási címedet is, amennyiben ez nem egyezik meg a Szállítási címeddel, itt adhatsz meg új számlázási címet. Ezek után kattints a Tovább az összegzéshez gombra. A rendelés összegzésénél kérlek ellenőrizd, hogy minden adatodat helyesen adtad-e meg. Amennyiben igen, a megjegyzés rovatba kérlek írd be, ha még bármilyen fontos információ van, amit megosztanál velünk, nagyon örülünk, ha leírod kis kedvenced nevét is. A Bruttó végösszeg alatt ki kell pipálnod, hogy elfogadod az Általános szerződési feltételeinket. Ezek után nincs más dolgod, mint a Megrendelem gombra kattintani :)

3. Kedvencem allergiás…

Ha kedvenced allergiás, mi akkor is megpróbálunk számára is megfelelő boxot összeállítani, így természetesen Igen, rendelhetsz neki saját Yourpetboxot! Ha kiválasztottad kedvenc boxodat, kérjük válaszd ki kedvenced esetleges allergiáját a legördülő menüből és mi a lehetőségekhez mérten, maximális odafigyeléssel állítjuk össze kedvenced legmegfelelőbb Yourpetboxát extra felár nélkül.

4. Hogyan fizethetek és hogy kapom meg a csomagomat?

A Yourpetbox csomagjainak díját rendezheted:

  • Előre, banki átutalással 
  • Utánvéttel, a választott futárszolgálaton keresztül
  • Előre bankkártyával a Barionon keresztül biztonságosan----hamarosan

A Yourpetbox csomagjainak szállítását a GLS, az MPL, vagy a Packeta végzi. Te választhatod ki, hogy melyik átvételi mód a legkényelmesebb számodra. Kérheted a kiválasztott csomagot házhoz szállítással, vagy az általad kiválasztott átvételi pontra, csomagautomatába. 

Megrendelésed után a fizetési módtól függően tudjuk boxodat küldeni. Banki átutalás esetén a megrendelt Yourpetbox ellenértékének számlánkra érkezése után általában 2 – 7 napos határidővel vállaljuk boxod futárnak való átadását. Miután a futárnak boxodat átadtuk erről minden esetben e-mailben értesítünk, amely tartalmazza a várható szállítási napot is, így csomagod érkezésével is tudsz kalkulálni.

Utalási információ
Számlatulajdonos: Demeter Ágnes Diána e.v.
Számlaszám: 11600006-00000000-99347608
Erste Bank
Közleménybe: Rendelési azonosító + Név

Ez egy biztonságos vásárlási mód. A korszerű technikának köszönhetően akár pár percen belül megkaphatjuk utalásod, így a rendelt boxod minél hamarabb nálad is lehet.

A másik fizetési lehetőség az utánvétes fizetés. Ebben az esetben a boxok árán felül utánvételi díjat számolunk fel, amit a kiszállított box árával együtt a futárnak, vagy az átvételi helyen kell fizetned. 

5. Tudhatom, hogy mi lesz a dobozban?
Mivel a Yourpetbox alap elképzelése az, hogy meglepetés dobozokat rendelhettek tőlünk a kis kedvenceknek, így az, hogy mi várható a következő, általad rendelt dobozban sajnos extra titkos információ :)  Biztosítjuk viszont a „törzsvásárlók” számára azt, hogyha kis kedvenced nagyon megkedvelt az előzőekben rendelt boxból valamilyen tápot vagy jutalomfalatot, azt jelezheted nekünk és a lehetőségekhez mérten megpróbáljuk nektek újra beszerezni és azt a dobozba varázsolni. De! Mivel a YourPetBox lényege az is, hogy megpróbálunk újdonságokat is a meglepi dobozokba csempészni, ezért ha ránk hallgatsz, minden alkalommal ránk bízod a doboz tartalmát.

6. Nem érkezett meg a rendelt boxom

Kérjük, hogy rendelésed után nézd meg a regisztrált email fiókodat. Ha rendelés után 24 óra elteltével nem kaptál visszaigazoló üzenetet, azt jelezd ügyfélszolgálatunknak a Kapcsolat menüpont alatt.
 

Ha rendelésedet visszaigazoltuk, boxodat átadtuk a futárszolgálatnak és mégsem érkezett meg a YourPetBoxod, abban az esetben is kérjük, a Kapcsolat menüpont alatt vedd fel velünk a kapcsolatot!

7. Van-e mód a Yourpetbox visszaküldésére?

Ha a futárszolgálattól megkaptad, vagy az átvételi helyen átvetted a Yourpetboxod, esetleges elégedetlenség esetén, lehetőséget biztosítunk törvényileg előírt, 14 napon belül a termék visszaküldésére. Erre vonatkozó feltételeket az Általános Szerződési Feltételekben olvashatod. Az esetleges visszaküldési költségekért felelősséget nem vállalunk, visszaküldés esetén annak árát a vásárlónak kell fizetnie. Utánvétesen visszaérkezett boxokat nem áll módunkban átvenni. Minden esetben csak bontatlan, eredeti állapotban lévő terméket áll módunkban visszavenni. Ebben az esetben természetesen, a YourPetBoxod teljes vételára visszautalásra kerül. Ha esetleg ilyen jellegű problémád lenne, kérjük, hogy azt az info@yourpetbox.eu e-mail címen jelezd bizalommal ügyfélszolgálatunknak.